hoegaarden rosé

Een mens maakt wat mee. Ik dacht dat ik zo’n twintig jaar geleden — tijdens een overgangsritus in de Chiro — het meest ranzige brouwseltje ooit had gedronken. Niet dus.

Vorige week. Ik ging iets drinken met vrienden. Dat gebeurt. En iemand met een slecht karakter had de promotie van Hoegaarden Rosé opgemerkt. Als je er 2 bestelde kreeg je een gratis lipgloss. Niet dat we het konden gebruiken maar de definitie van humor is vaak gebonden aan gezelschap, tijdstip en locatie.

Zo geschiedde. De smaak is walgelijk, de meningen unaniem. 7 mensen hebben geproefd. De eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat iedereen een biersoort had verwacht. Dus geen aftreksel van uitgekauwde bubblegum.

Bovenstaande was ik eigenlijk al vergeten. En ik was ook al vergeten dat iemand die avond iets grappigs beweerde dat ik onmiddellijk afdeed als een broodje aap. Maar vandaag las ik dit artikel.

Gelezen?

Nu, wat denk je dat er écht gebeurd is met die hectoliters mislukte Hoegaarden?
;-)

2 gedachtes over “hoegaarden rosé

  1. ja, en nu gaat Heineken nog mijn Maes Pils overkopen!
    binnen enkele jaren drinken we allemaal Budweiser, Corona of erger nog………….Heineken!

    Proost…………………………..

  2. Ik meen ooit eens Palm gedronken te hebben uit de slurf van een boerenpaard toen die 20 liter Heineken naar binnen gewerkt had. Veel weet ik er echter niet meer van, misschien doordat ik er ééntje teveel op had.

Geef een reactie

