[docu] all inclusive

— toe te voegen aan mijn lijstje ‘Dan mogen ze mij een spuitje geven’

6 gedachtes over “[docu] all inclusive

  1. thuisblijver: “En? Hoe was ’t in Turkije? Schoon zeker?!”
    all-in-toerist: “Euh… ja, valt wel mee… maar dat hotel, daar zien ze mij niet meer hé! We moesten zelf onze parasols openzetten en ons eten ZELF in onze mond stoppen… allez zeg, komaan, daarvoor betaal ik geen 327,75 euro voor 1 week hé…”
    thuisblijver: “…”
    all-in-toerist: “Nee, Jos, we hebben al geboekt voor volgend jaar, jong… ja ja, naar Egypte… hotel met 31 glijbanen… dat zal wat anders zijn!!”

    (héél lichtjes aangepast aan een echt gevoerde conversatie… zucht)

  2. Wat een verpletterende tristesse, ik ben er even niet goed van. Heftig filmpje eigenlijk (wel schitterend in beeld gebracht!). Bedankt om ons dit te laten ontdekken!

Geef een reactie

