shuffle

Als ik mij eens in muziek wil smijten, koptelefoongewijs, dan geef ik toch de voorkeur aan iTunes in plaats van last.fm of deezer. Ik kan dat niet rationeel uitleggen maar die liedjeszangers zijn dan precies méér van mij, het is allemaal wat intiemer.

Ook de toegankelijke interface vind ik een pluspunt bij iTunes.

Voilà. Dat moet volstaan.

Geachte zeer sympathieke mensen van Apple,

U zult het mij wellicht niet euvel duiden dat ik van u, bij wijze van wederdienst, graag het volgende had ontvangen: 1 iPod nano 8GB, turquoise.

Ik ben een geduldig man, ik kan best enkele dagen wachten. Maar als ik het kleinood niet ontvang vóór 15 juli — het is een deadline als een ander — dan zie ik mij genoodzaakt om binnenkort de meerwaarde van Nokia Music Store te onderzoeken en daar dan uitgebreid over te bloggen (en dan ook nog op het wereldwijde web, metatags incluis).

Dank bij voorbaat,

Ivan Deboom

Geef een reactie

