dag 5

Uitzonderlijk een namiddag zonder Gentse Feesten, ik moest naar mijn dealer.

En die in Gentbrugge was in verlof, dus werd ik naar Lokeren gestuurd. Voor 40 euro was ik gesteld. En dat die tegenligger zó snel reed dat ik zelfs de kleur van zijn auto niet heb gezien, het doet mij allemaal niets. Ik heb vakantie, dan laat ik de stress over aan de stressmakers.

En er was nog iets anders tussengekomen ook. Iets met 21 bochten.

En dan ’s avonds naar comedy geweest in De Centrale: Wim Helsen, Henk Ryckaert, Iwein Segers, Begijn Le Bleu, Gunter Lamoot. En het was goed.

En dan in ’t laat nog afgesproken met vrienden. En ’t is nog later geworden. En dan nog iemand tegengekomen. En dan werd het nog later.

Oh ja, op doorweg ook nog een Hopla ontvoerd.

3 gedachtes over “dag 5

  1. Ik kijk al uit naar de dag dat Lena kan schrijven/tikken… communicatie in de 21e eeuw :) (ik geef toe: ik stuur soms ook e-mails naar mijn vrouw die 5m verder in de zetel zit!)

Geef een reactie

