[stokje] award

Alléjuppah!
Ik heb een schouderklopstokje ontvangen van Lien. Waarvoor dank!

7 awards dus.
In alfabetische volgorde:

  • Casa Murphy
    Omdat ik curieus ben, hoe het leven is met kinderen die al met één of twee benen in de volwassen wereld staan.
  • Disfunctionele huismoeder
    Omdat ik denk dat ik ze in het echte leven verschrikkelijk irritant zou vinden. Maar misschien ook helemaal niet. En omdat dat interessant is.
  • Houbi
    Omdat het gewoon de beste persoonlijke blog in mijn blogroll is.
  • Koen Fillet
    Omdat zijn onderwerpen verscheiden zijn en omdat hij down to earth is.
  • Pepijn en Floris
    Omdat ik alleen dochters heb en omdat Pepijn en Floris dat niet zijn. En omdat ze een supermama hebben.
  • San’s weblog
    Omdat zij ook zo’n supermama is. En omdat Anna exact even oud als Lena is.
  • Satur9’s world
    Omdat wij vaak overeenkomen. Ook in muzieksmaak.

Wie het stokje ontvangt, mag indien gewenst ook 7 awards uitreiken. En eventueel dit aartslelijk logo op uw blog zetten.

9 gedachtes over “[stokje] award

  1. Dag Ivan,

    via Lienweb (en je nominatie) kwam ik vandaag op je blog terecht. Superleuk en grappig geschreven! De traantjes zijn hier al gerold (waarschijnlijk ook door oververmoeidheid, onze Louisa is net geen 3 maanden…

    groetjes en keep up the good work!

    Ruth

  2. En gij brengt te veel tijd door op Bataclan :-)
    Gisteren hebben we zelfs Allejuppah gefluisterd tijdens de voorstelling van Wouter Deprez. Niet goed bezig…

  3. Zelfde irritante commentaar als bij de stok die ik van de Zapnimf en Tante Annie kreeg, en ja helaas heb ik ook UW nummer niet. Dus ik krijs virtueel : IVAN,IK WIL GEEN STOK, GIJSE…En uiteraard ben vereerd! Irritant? Moi? Ik ben de beminnelijkheid zelve. En dan ook nog eens van een bovenaardse schoonheid. Om over mijn intelligentie nog te zwijgen! Irritant…Hmmmpppfff, hoe komt ge er bij?

Geef een reactie

