vakantie, ik kan daar nog mee leven eigenlijk

De hele dag geschilderd en in den hof gewerkt. Van 8.30 tot 18u.

Het tuinhuis heeft een tweede beitslaag gekregen, alsook een houten tuinbank en 237 spinnetjes die in mijn weg liepen.

Als ik ergens ongelooflijk naar uitkijk, kan ik soms bangelijk productief zijn: subiet vertrek ik naar Lokeren met een ticket Jeugdsentiment.

Sonic Youth, here I Kim!

(by the way, ik heb nog geen seconde spijt gehad van de beslissing om mijn 10 dagen Lokerse Feesten niet langer door te brengen op een fijn plein — tien dagen vrijwillig achter Toog2, elke dag tappen van 19u tot 03u om dan nog efkes in de bijze te hangen en dan een slaapplaats te zoeken, op te staan en te gaan tappen van 19u tot 03u enzovoort — ’t was een fantastische tijd, van 1997 tot 2005, maar ’t is mooi geweest, echt) (zei de ouwe zak)

Geef een reactie

