vreemd

Mijn scherm wordt zwart, ik krijg de laptop niet meer aan de praat, manueel uit, opnieuw aan… en kijk wat er ondertussen is gebeurd…

Mijn Google Reader heeft het icoontje van De Morgen gekregen en mijn blog heeft het icoontje van het KMI gekregen.

Het heeft volgens mij niks met het onweer te maken wegens niet verbonden met netstroom.

Ik heb de computer al opnieuw opgestart maar het blijft hetzelfde. Grappig. Vreemd.

Iemand een idee?

5 gedachtes over “vreemd

  1. Ik had onlangs ’t zelfde voor. Door er gewoon eens op te klikken (en dus naar de desbetreffende pagina te gaan), was het euvel bij mij opgelost.

  2. Bedankt voor de tip, Zita. Maar mijn browser is nog steeds van slag, nu heeft mijn reader zijn icoontje terug en nu heeft mijn Gmail ook het icoontje van mijn reader. En mijn blog is het wp-icoontje gewoon kwijt. Het lost zichzelf wel op denk ik.

  3. Maak het cache-geheugen van je browser eens leeg, baat ’t niet, dan schaadt ’t niet :)
    IE7 > Extra > Internetopties > tabblad Algemeen > Browsegeschiedenis > Verwijderen (en dan kies je maar wat je wil)

Geef een reactie

