kranige escapade

Van Photoshop heb ik écht geen verstand, geloof me.
Onderstaande foto’s zijn weldegelijk authentiek.

Vandaag:

havenkraan, dok noord

Gisteren:
(zie ook: gisteren)

houtdok, handelsdok

Ik dacht deze morgen dat ik aan het dromen was, ik viel bijna van mijn fiets maar gelukkig merkte ik hem tijdig op in de verte. En ik had het pertang nog zó gezegd:

“Vriend, er staat hier vanalles te gebeuren, pas op! Laat u niet opjagen! En laat die mannen uwe kop niet zotmaken!”

Maar kijk, ze moeten nog beginnen met de werken en hij weet niet meer waar kruipen.
(ik was trouwens niet de enige die het opmerkte)

Mocht ik wat ruimer behuisd zijn, ik zou hem adopteren. Snif.

2 gedachtes over “kranige escapade

Geef een reactie

