ingeburgerd

Lesgevende aan mensen die men al eens inburgeraars pleegt te noemen, kon ik me natuurlijk niet veroorloven om minder dan 10 op 10 te halen. Maar ik ben nu wel benieuwd naar de gemiddelde score van eh… bijvoorbeeld de gemiddelde vb-kiezer.

“De wàdde?! De bèldesturm?? Schàt, is dà die sturm in Florida?”

Doe ook de test.

5 gedachtes over “ingeburgerd

  1. Pfft… 8 op 10.
    – Ik wist niet dat alle leerlingen het vak katholieke godsdienst moeten volgen. Oïnk? En als ik nu een ander geloof aanhang?
    – Ik dacht dat je eerst voor de wet moet trouwen en daarna al de tralala.

  2. Autoverzekering: heb geen wagen, dus ben ik niet verplicht om een autoverzekering te hebben. Ik had de redenering niet in de omgekeerde richting gemaakt, zo egocentrisch ben ik dan wel weer…
    Godsdienst ook fout gelezen.
    Ik ben duidelijk nog niet goed ingeburgerd…

  3. @Ivan. Als ze van die vragen ook al instinkers maken, tja. Ik moet beter leren lezen, dat ook wel, natuurlijk.
    @Bie. Hier ook en ik heb lang zitten twijfelen of een brandverzekering wel/niet verplicht was. Vind eigenlijk van wel, stel dat mijn onderbuur zijn kot afbrand en hij heeft geen verzekering en ik heb daardoor zware schade, dan zit ik met de ‘gebakken’ peren ofwat?

Geef een reactie

