de dokken, nu nog

Sedert mijn madam van blog doet, ligt onze kodak niet altijd waar ik hem zoek.

Deze morgen had ik geluk.
Fototoestel in mijn tas / Fantastische ochtendzon / Op tijd vertrokken.

Helaas niet een kwartiertje vroeger (zoals gepland) waardoor onderstaande foto’s *al fietsend* zijn genomen. Maar een mens kan niet eeuwig blijven wachten tot het legioen (gentblogt)fotografen de weg naar de oude dokken vindt. :)

En ik wil de dokken zoals ze er nu uitzien gewoon even vastleggen. Ik fiets er elke dag en er gaat geen dag voorbij zonder dat ik denk: “Hé, gisteren stond dáár nog iets, maar wát?”

De laatste foto’s zijn vanavond op de terugweg genomen, helaas ook al fietsend want ik had mijn kinders deze week nog niet zo veel gezien.

Houtdoklaan, zicht op waar ik op dat moment dringend naartoe moest >

oude dokken

Houtdoklaan, sloop van ? >

oude dokken

Dok Noord, zicht op Houtdok >

oude dokken

Dok Noord, zicht op Visserke Vis aan de Houtdoklaan >

oude dokken

Dok Noord, zicht op Handelsdok >

oude dokken

Houtdoklaan, zicht op Muidebrug >

oude dokken

Koopvaardijlaan, zicht op waar ik vandaan kwam >

oude dokken

Koopvaardijlaan, idem >

oude dokken

Koopvaardijlaan, zicht op betonfabriek

oude dokken

Koopvaardijlaan, zicht op Dok Zuid >

oude dokken

Koopvaardijlaan, zicht op Dok Noord >

oude dokken

Een gedachte over “de dokken, nu nog

Geef een reactie

