schoolfeest

(bijgedachtes)

  • Dat Lena zot is van springkastelen. Dat ze enorm kan genieten van andere kindjes te zien springen in het springkasteel. [foto1]
  • Dat het mijn allereerste schoolfeest was als ‘ouder van’. En dat dat niemand is opgevallen wegens ook mijn allereerste schoolfeest als ‘partner van’.
  • Dat schoolfeesten een zeer goede oefening zijn voor mijn (gebrek aan) sociale vaardigheden. Want dat ik de komende 12 jaren op schoolfeesten zal rondlopen zonder partner, tenzij tijdens één van haar schaarse ambulante pauzes tussen het opdienen, afwassen en opruimen door. [foto2]
  • Dat schoolfeesten altijd en overal een soort van vrolijke chaos hebben en dat enkel kinderen bij machte zijn om die chaos te begrijpen. [foto3]
  • Dat ‘speelplaatshappening’ een rare naam is voor een schoolfeest-geldinzameling. Het klinkt bijna even onnozel als ‘playgroundgebeuren’.
  • Dat ik graag op zoek wilde gaan naar ergens een jongetje tussen de ontelbare jongetjes die hier rondliepen, namelijk het jongetje dat ik zou geweest zijn mocht ik hier pakweg 25 jaar geleden op het schoolfeest aanwezig zijn. [foto4]

Een gedachte over “schoolfeest

Geef een reactie

