school (1)

Wij deze morgen naar school.

Daar waren heel veel kindjes en mama’s en papa’s. En ik zei dat ik niet wist of Juf Mireille er al was en toen zei Lena: “Kijk papa, daar! Juf Mireille!” en 5 minuten later hadden we de jas al aan haar eigen kapstokje gehangen, hadden we de boterhamdoos uit de boekentas gehaald en in haar vakje gelegd, hadden we uitgebreid afscheid genomen.

En toen ik de hoek om was, zag ik dit:

Wat zou ik graag een vliegje zijn vandaag.

7 gedachtes over “school (1)

  1. goh goh, da’s toch een mijlpaal hé… en ja indertijd heeft mij ma het me anders wel kunnen wijsmaken (dat ze af en toe opdook in de klas als vliegje ;-))

  2. “Wat zou ik graag een vliegje zijn vandaag”
    Leuk gezegd! Ik had net hetzelfde gevoel die eerste schooldag. Leuk dat het zo vlot ging

Geef een reactie

