[stokje] waar u heel erg lang op zat te wachten

Alsof ik nog niet genoeg naar mijn hoofd geslingerd krijg de laatste tijd.
Maar toch heel erg bedankt, Annetanne, voor het triviale “taggen” zoals dat heet.

De opdracht is eigenlijk doodsimpel.
Vertelkeer 6 nutteloze weetjes over uzelf.

Als het dat maar is.
Ik zou in een mum van tijd een rist kunnen neerschrijven van ettelijke bladzijden.

Misschien moet ik me voor deze opdracht dan maar beperken tot een thema.
U zegt? Fruit?
Oké dan, Fruit it is.

  • Ik ben zot van álle soorten fruit. Eigenlijk eet ik niks liever dan fruit.
  • Helaas eet ik zelden fruit, tenzij dan het fruit van de minste weerstand: bananen en appels, daar is geen werk aan en het laat geen plekken in mijne canneseire.
  • Als iemand fruit schilt en snijdt voor mij, dan verslind ik dat.
  • Als er op een feestje fruitsla is, dan eet ik de hele kom leeg. Ongegeneerd.
  • Als ik na een maaltijd mijn dessert zelf mag kiezen, dan kies ik fruit. Tenzij ik het zelf nog moet schillen. Of tenzij er ook fruittaart is, in dat geval kies ik beide.
  • Als er in de fruitschaal geen bananen of appels meer liggen, dan durf ik al eens een kiwi te eten. Ik bedoel: ik neem een kiwi en bijt er in, ik haal dan eventueel het stickertje vantussen mijn tanden en dan bijt ik er nog eens in en dan is de kiwi ongeveer op. En dan zeggen omstaanders soms dat de schil daar eerst af moest. Het is opvallend hoe weinig mensen weten dat je de kiwi-schil ook kan eten. Hetzelfde scenario voor bijvoorbeeld perziken, al geef ik toe dat ik me nog nooit aan een ananas gewaagd heb, die wil ik alleen uit blik omdat anders die ananasvezels tussen mijn tanden blijven steken, meestal net op die plek waar nog een kiwi-stickertje zat.

Maar oei.
Probleem met dat stokjesgedoe is dat het om door te geven is. Daar heb ik eerder al verschrikkelijk moeilijk over gedaan en de laatste keer werd het stokje zelfs niet door iedereen in dank afgenomen (hetgeen ik overigens begrijp als geen ander). Dus…

Het stokje is voor U en voor U alleen.
(tenminste, als U daar zin in heeft, ha!)

2 gedachtes over “[stokje] waar u heel erg lang op zat te wachten

Geef een reactie

