bugger!

Ondanks het tijdens de voorbije tien arbeidsjaren doorploeterd hebben van een handvol akkefietjes die het meer dan voldoende zouden gerechtvaardigd hebben, had ik het tot op de dag van vandaag, wellicht om orthodox plichtsgetrouwe redenen, nooit eerder gedaan, het opnemen van familiaal verlof.

Voor alles moet een eerste keer zijn, dus bleef ik thuis voor Zieke Lena.

Maar. Maar. Maar.
Hebben ze dat familiaal verlof toch wel niet afgeschaft zeker!?
Het bestaat blijkbaar niet meer, sedert we veranderd zijn van cao.

Bugger!

“Hoezo?! Jij bent toch thuisgebleven?! Hoe doe je dat dan?!”
Goede vraag!
(neen, serieus, het internet, ze moesten dat ook afschaffen, dan had ik vandaag niet kunnen werken maar bijvoorbeeld wel met Lena kunnen spelen en de was kunnen ophangen en een dutje kunnen doen, awoert voor het internet)

5 gedachtes over “bugger!

  1. Neent. Neent.
    Ik ben “codo”, dat is onderwijs maar ook weer niet.
    Mossel noch vis.
    Ik mag wel thuisblijven voor de opvang van een ziek kind, mits het gestaafd wordt door een doktersbriefje, maar ik krijg daar geen uren voor (het zijn dus onderuren die moeten gecompenseerd worden).

Geef een reactie

