het tilt-shiften van foto’s die zich daar eigenlijk niet zo goed toe lenen

Dat geeft nog een wijs effect, vind ik.

tiltshift

het origineel:
Lourdes

tiltshift

het origineel:
Lourdes

Vaq: (*)

En wat is dat eigenlijk, tilt-shift?
Dat wist ik gisteren ook nog niet. Maar kijk, het staat op het internet.

Hoe heb je dat gedaan dan?
Ik heb dat niet gedaan, ik kan dat niet, wat denk jij wel.
Ik heb dat laten doen.

En welke foto’s lenen zich er dan wél toe?
Houbi heeft er bijvoorbeeld eens een hele leuke gedaan.
En hier staan er ook een resem.
Maar er zijn nog 200 andere tilt-shift-groepjes op Flickr.

(*Verzonnen Asked Questions)

Een gedachte over “het tilt-shiften van foto’s die zich daar eigenlijk niet zo goed toe lenen

Geef een reactie

