eindelijk erkenning

’t Is zover: ik ben gekoppensneld!

Ik vond zopas deze e-mail in mijn postvak:

Goede dag!
Vandaag wordt ons bedrijf zoeken naar werknemers voor onze maatschappij te verbeteren van de kwaliteit van de dienstverlening en te versnellen van de verwerking van orders. Het is niet belangrijk waar hebt u werk voor of waar bent u nu werkt, maar hebt u combinatie mogelijkheid, u bent sociable, verantwoordelijk en self-exacting, u een uitstekende gelegenheid tot onze werknemers en hoog inkomen ontvangen. Plicht: opvang van ’s client betalingen, maken periode rapportage, bevordering van de financiele verwezenlijking van het bedrijf. Salaris: € 2000 een maand 5 % van elke bewerking Vereisten: de leef tijd van 21, de mededeling van de ervaring, operationele ervaring met documenten, operationele ervaring in beheer, grote niveau in het persoonlijke computer gebruikt, constante toegang tot het Internet voor werken in het kantoor van Internet meer dan 3 vrije uren een dag.
Verzend de responce op de E-mail

Ik ben al onderweg zie.

3 gedachtes over “eindelijk erkenning

  1. werken in het kantoor van Internet (mét hoofdletter)… cool

    operationele ervaring met documenten: het perforeren en klasseren, is dat voldoende ervaring? ;-)

    en ik deel hierbij mede dat ik ervaring heb (niet nader gespecifieerde ervaring, maar ik heb ze wel!)

    Kom ik in aanmerking? Geef mijn adres maar door dan ;-)

Geef een reactie

