ik kán iets

(het zou een stokje kunnen zijn)
Stel, je bent een BV en je wordt gevraagd voor die uitsmijter van De Laatste Show, “ik kán iets”, wát kan jij dan?

Voor wie nooit kijkt: als DLS gedaan is, komt een BV in beeld en die zegt “Ik ben dingske en ik kan iets” en na de muziek doet die dan iets: met de oren flapperen, het weesgegroet achterstevoren opzeggen, … (zonde van de zendtijd heeft daar eens een leuke parodie op gemaakt).

Tot voor kort kon ik niet meteen op iets komen. Maar sinds vannacht weet ik eindelijk iets dat ik kan en dat weinig mensen kunnen.

Ik kan muziek maken met mijn bronchiën.

Zo luid zelfs dat ik er van wakker lig.
Het klinkt een beetje als didgeridoo, maar dan met meer gevoel voor ritme.

Geef een reactie

