heerlijk

In mijn oren wordt Philip Dewinter op dit eigenste moment in Phara onder tafel geverbaliseerd door twee vrouwen waarvan de oren niet zichtbaar zijn.

Het komt nog goed met deze wereld.

3 gedachtes over “heerlijk

  1. Kom kom, ik vond ze vooral redelijk onbeleefd. ’t Was een redelijk non-debat: zij hun puntjes, de bruinzak de zijne, en voor de rest vooral “laat mij uitpraten”. Dewinter heeft gescoord, helaas.

    1. Ja, misschien.
      Toen ik bovenstaand stukje schreef was de discussie nog maar halfweg. Maar ‘onbeleefd’ is het Vlaamse synoniem voor ‘mondig’, dus onbeleefd vond ik ze zeker niet.
      Het was wél een aangename ervaring om vrouwen-met-hoofddoek te zien die beter Nederlands spreken dan de gemiddelde Antwerpenaar. Ik ben dat namelijk niet gewend :)

      1. Daar heb je natuurlijk gelijk in, de manier alleen al waarop die monobrow-aap het woord Ischlaoaoam iedere keer uitspreekt: iek. Maar mondig? Die rechtse, de groene, die was wel goe bezig. Maar de blauwe, de lerares: evengoed iek.

        Maar: anyway! Wij hebben een eentapsaansluiting sinds vanmiddag. Dàt kunnen ze ons alvast al niet meer afpakken, mijnheer! :-)

Geef een reactie

