paasvakantie

In tegenstelling tot bijvoorbeeld de herfst- of de kerst- of de krokusvakantie is de paasvakantie meestal dik oké.

zee

We zijn dus gaan onthaasten aan de kust en dat was wreed plezant, ondanks een kleine ferme tegenslag — ik ben zaterdag in ’t zwembad uitgegleden bovenop de trap aan de glijbaan en daardoor vreselijk lelijk op mijn elleboog gevallen, zo lelijk zelfs dat ik de foto achter een link verstopt heb — waardoor ik 2 dagen mijn rechterarm niet kon gebruiken (het is ongelooflijk voor hoeveel dingen een mens zijn rechterelleboog nodig heeft: tandenpoetsen, kruiswoordraadsels invullen, autorijden, kindjes aankleden, foto’s nemen, enfin… alles eigenlijk). Maar de mensen in het ziekenhuis van Veurne waren zeer vriendelijk, ook op een paaszondag om 8u ’s ochtends — ik had uiteraard ook op zaterdag kunnen gaan maar de macho in mij zei dat het allemaal wel meeviel en werd pas na een slapeloze nacht tot gezondere gedachten overhaald.

Maar we zijn ook productief geweest in de paasvakantie. Bijvoorbeeld: de tuin aangepakt (gras gemaaid, planten geplant, borders gemaakt, haag gemulchd, onkruid gewied, …) en een schommeltoren ineengeflikkerd (nog eens dank je T):

olne

2 gedachtes over “paasvakantie

  1. Knappe omvorming van tuin tot speelparadijs en mooie plaatjes van de kroost aan zee! Blij dat jullie een deugddoende vakantie hebben!

Geef een reactie

