de plooi

… en hoe alles daar de laatste tijd zo’n beetje lijkt in te vallen.

  • We durven al eens beweren dat we goed geslapen hebben.
  • Lena heeft de laatste tijd nauwelijks nog crises en is steeds vaker flink.
  • Onze dochters spelen soms vredig samen. Nooit lang, maar toch.
  • De tuin begint er stilaan uit te zien als een tuin. Na 5 jaar. Natuur heeft tijd vandoen.
  • Ik heb meer vakantie dan vroeger. Dit was bijvoorbeeld de eerste paasvakantie dat ik meer dan een paar dagen thuis was en die extra verlofdagen maken het verschil tussen proberen recupereren en kunnen genieten van vakantie. Ik zou bijna durven beweren dat ik volledig opgeladen en met de volle goesting opnieuw ga werken maar de eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat ik door deze zalige vakantie eigenlijk alleen nog meer dan vroeger ga verlangen naar de volgende vakantie.
Geef een reactie

