stemtest, versie 2

Ik heb de stemtest eens opnieuw gedaan op de website van De Standaard. Dan krijg je je resultaat op een witte achtergrond en dat kleedt toch beter af op een blog, mijn bedoeling was eigenlijk om de afbeelding bij mijn vorig postje te vervangen. Maar deze keer heb ik bij één of maximum twee vragen “geen mening” gekozen i.p.v. “akkoord” of “niet akkoord”. En kijk, er zijn al verschuivingen: Groen! wipt over SLP, voor de rest blijft alles ’t zelfde.

stemtest

(volgende maand of zo nog eens doen)

Een gedachte over “stemtest, versie 2

  1. Toffe test! Ze laten me de volledige vrijheid, want bij mij komen alle partijen gelijk aan de meet. Deze familie is dus niet in een hokje te plaatsen…

Geef een reactie

