taxonweb

Het stond op de planning van vandaag.
En kijk, ’t is gelukt! Nog vóór de volgende dag begon.
Ruim 3 weken eerder dan alle voorgaande jaren.
(applaus voor mezelf)

Taxonweb, rechtstreeks met kaartlezer en e-ID en al.
Een definitief afscheid van de bruine envelop.

En ik ben meteen fan.
Leve het systeem! Hug the system!

(en we zullen ook terugtrekken volgend jaar, en niet weinig me dunkt)
(’t is eerlijk gezegd onze enige manier van sparen)

3 gedachtes over “taxonweb

  1. Ik doe dat nu al enkele jaren en ik ben daar zeer content van. Eenvoudig, geen papieren bundel meer in de brievenbus en je weet meteen hoeveel je zal krijgen of moet opleggen. Een bijkomend voordeel is dat je – wanneer je zal krijgen – het vroeger krijgt dan mensen die de papieren versie indienen. Dat kan al in dit najaar zelfs!

  2. Dit jaar ook geprobeerd, en aangezien ik een id-lezer heb hoefde ik geen token aan te vragen. Natuurlijk blokkeerde de site die avond en dan nog alleen het gedeelte met electronische identiteitskaart. Alweer een enveloppe moeten vullen dus…..

    1. Ik heb ook een keertje opnieuw moeten aanmelden omdat de site niet meer reageerde toen ik mijn kaart met die van Nele moest wisselen om de aangifte te ondertekenen. Uitloggen en inloggen en ’t was opgelost. Maar inderdaad, ’t zou niet mogen.

Geef een reactie

