nieuwe zetels — en ook: ikea zou ikea niet zijn

Voor het eerst sinds eh… mijn laatste groeispurt ongeveer, ben ik vanavond efkes in mijnen tuk gevallen in de zetel zonder dat mijn benen daarvoor in een ongemakkelijke en pijnlijke plooi moesten liggen. Ik zal dus ook de gewoonte moeten afleren om mij al op voorhand op de vloermat te leggen voor tv. We hebben alvast de mat even weggehaald.

zetels

De mensen van Ikea zijn komen leveren en ik was zo naïef te denken dat die zetels in één stuk zouden geleverd worden. Maar Ikea zou Ikea niet zijn. Het hele onderstel en de poten in afzonderlijke platte dozen, nog te monteren. Met inbus, uiteraard. Fun!

zetels

7 gedachtes over “nieuwe zetels — en ook: ikea zou ikea niet zijn

  1. geef toe: van die dozen van de Ikea hebben de kinderen toch minstens een week of 2 plezier. Dat kan je hen toch niet afnemen?

  2. Ziet er heel sjiek uit! Wij hebben eigenlijk de zelfde salon op het oog. Maar dan in het stof (donkergrijs). Dus ik ben heel benieuwd naar jullie zitervaring? Content er van?

Geef een reactie

