zomerklussen

Het kot voor mij alleen!
(vrouw en dochters op reis, nog tot woensdag)

Er werden plannen gemaakt: kamers moeten opnieuw ingericht, dingen moeten opgehangen, er moet wat grond verplaatst in de tuin, er zou geschilderd moeten worden,… En al die dingen zouden moeten gebeuren als de kindjes er even niet zijn. Nu dus. Nu.

Maar ik had zo’n beetje over het hoofd gezien dat er ondertussen nog even fulltime moet gewerkt worden en dat ’s avonds het vat bijna af is. Het kot zal er dus niet zo heel erg anders uitzien overmorgen.

Zomerklussen. Het wordt stilaan een traditie.

2 gedachtes over “zomerklussen

  1. oei, ivan. Ik krijg een beetje medelijden met jou.
    Werken en klussen lijkt mij inderdaad geen gemakkelijke combinatie.

  2. Bon, óf iemand geeft zich onterecht uit voor Tipper, óf iemand heeft ingelogd onder mijn naam. Niet dat ik de inhoud van de comment niet correct vind of zo, maar toch. Enfin, ‘k heb graag de puntjes op de Ï.

Geef een reactie

