dag 7

Wij gisteren voor de eerste keer tot aan het Grote Kinderfeest in het Zuidpark geraakt. Elk half uur een plensbui van twintig minuten. Lena mocht van de organisatoren niet op het springkasteel wegens te veel water. Er was wel nog één klein overdekt springkasteel maar daar wilde Lena niet op, te veel kindjes volgens haar goesting — ik kreeg plots een déjà-vu. Er was ook een Kliederkladderbos maar Lena wilde niet. Lena wilde eigenlijk niks, alleen maar op het springkasteel. Maar daar wilde ze dus ook niet op.

En Lena weigert nog steeds te stappen. Ik zeg ‘nog steeds’ maar ik geloof dat ik daar nog niks eerder van verteld heb. Een tiental dagen geleden is Lena slecht neergekomen na een soort sprong van bovenop de glijbaan — ik kreeg plots een déjà-vu. Sindsdien loopt ze te manken en weigert ze meer dan 10 meter te stappen strompelen, ze wil gepakt worden of in de buggy. We zijn uiteraard naar de dokter geweest, die heeft wat dingen gedaan en zegt dat hij niks abnormaals ziet en dat we moeten afwachten, want dat het wellicht wel weer goed komt. Niet dus. Lena beweert dat ze geen pijn heeft in haar voet. Maar soms klaagt ze wel van rugpijn.

Dan maar weer naar de dokter zeker?

Een gedachte over “dag 7

Geef een reactie

