die middag dat er een eekhoorntje bij ons op bezoek kwam

Het was noen en ze sliepen allemaal, mijn 3 meisjes.
En omdat ze mij nooit zouden geloofd hebben, haalde ik mijn fototoestel boven.

3 gedachtes over “die middag dat er een eekhoorntje bij ons op bezoek kwam

  1. Maar zeg! Zo’n koddig beestje! Ik heb er ooit eentje in een Spaans bos uit een heel hoge boom zien vallen. Het bleef even liggen, schudde dan op ongelofelijk schattige manier zijn kop en lijfje en zette het dan al waggelend op een lopen. Alsof we in een tekenfilm beland waren!

Geef een reactie

