vragen, vragen, vragen

  • Zal er sprake zijn van een Vangheluwe-effect in de cijfers van de Westvleterse bierverkoop?
    nu deze misdadiger daar onderdak heeft gekregen bij de vergevingsgezinde pedofiel-fiele paterkes van Sint-Sixtus
  • Zal Thyssen de eerste vrouwelijke premier van België worden?
    al heb ik het niet voor de tsjeven, ik denk toch dat ik dat goed zou vinden, alles beter dan die verongelijkte Yperiet.
  • Zal Thyssen dan meteen ook de laatste premier van België geworden geweest zijn?
    ik ben zelfs gestopt met mij daar een mening over te vormen, ik ben de zever meer dan beu
  • Zal de toekomstige monsterscore van Leterme in West-Vlaanderen door de analisten geduid worden als “typisch West-Vlaamse koppigheid”?
  • Zal het überhaupt wel één kloot uitmaken voor welke partij ik stem, aangezien het er naar uitziet dat de Vlaamse partijen BHV-gewijs stilaan geneigd zijn om het Franstalige front met eenzelfde soort eendracht te bestrijden?
  • En in dat geval, zal er dan nog voldoende tijd en energie gaan naar andere dossiers? Zoals de pensioenen, ik zeg maar iets.
  • Over pensioenen gesproken… Zal Michel Daerden deze verkiezingen aangrijpen om ook een stap opzij te zetten?
    er komt binnenkort toch weer een kamer vrij in de de Sint-Sixtus-abdij in Westvleteren –en ze hebben daar ook alcoholische dranken (bier en miswijn), wel snel zijn meneer Daerden want Yves Leterme is daar ook graag gezien en wie weet komt hij daar dan bleiten als hij toch niet de hoogste West-Vlaamse score binnenhaalt — en ze hebben daar ook nog volk nodig om te bidden voor alle slachtoffers van pedofilie want als er één constante is in de berichtgeving over deze zaken is dat de geestelijke verantwoordelijken de doofpotjes telkens gesloten hielden / houden met de dooddoener dat ze “zouden bidden”.
  • Zullen de verkiezingen nog maar eens in den blok vallen? En zullen de studenten (onbewust) in hun kiesgedrag laten zien wat ze daarvan vinden?
  • En voor de rest? Nog vragen?
Geef een reactie

