en waarom zou een deur magnetisch moeten zijn?

Helaas, de vraag kwam te laat.

Eerst 2 grondlagen in grijze magnetische verf, dan 2 lagen echte (amandelwitte) lakverf. Ik dacht dat 2 lagen magnetische verf voldoende zou zijn maar nu blijkt de magnetische kracht toch niet zo straf, die nieuwe klasfoto van Lena is al een paar keer naar beneden geschoven. Grappig jong. Dus als u dat ook van plan bent: minstens 3 lagen magnetische verf vooraleer u echt begint te schilderen. Maar zoals gezegd: ik zou dus niet weten waarom, tenzij u nog geen koelkast heeft.

6 gedachtes over “en waarom zou een deur magnetisch moeten zijn?

  1. Van welke fabrikant heb je de magneetverf gekozen? We gaan volgende maand ook magneetverf zetten op de wand voor het fornuis, dus ik hoop dat we niet hetzelfde probleem gaan hebben.

  2. Wij hebben een magnetisch stuk muur. Zou ik nooit meer doen. We hebben de verf getest voor we er met bordverf over gingen. We moesten als het ware lagen blijven schilderen. En alleen echt sterke magneten blijven hangen, als het niet waait (als de buitendeur openstaat). Leve de prikborden!

  3. In het vorige huis jaren lang een magnetische wand gehad en ik was fan. Maar je kan er inderdaad niet genoeg lagen opzetten en vier is toch wel een minimum. En kleine flutmagneetjes zullen het dan nog niet rekken, vrees ik.

  4. Wij hebben gewoon een paar gegalvaniseerde platen tegen de keukenmuur gevezen waarvan er eentje met bordverf en twee gewoon vernist zijn en die magneetjes die blijven plakken als de besten.

Geef een reactie

