eh, ja, dat weten we dan ook alweer

Ik weet niet goed wat ik ervan moet denken. De test vond ik wel in orde: stellingen beoordelen met een schuifregelaar van ‘slecht idee’ naar ‘goed idee’, dat is in elk geval beter dan ‘akkoord’ of ‘niet akkoord’. Anderzijds vond ik de test zeer kort en moet ik ook toegeven dat ik me op voorhand niet over alle stellingen een mening had gevormd.

Maar we doen voort, we zweven nog steeds. Wellicht nog 12 dagen.

Ook proberen? hiero!
Kent u nog andere actuele stemtests? Gooi maar in de commentaren.

2 gedachtes over “eh, ja, dat weten we dan ook alweer

  1. Sorry, maar ik vind de stellingen-stemtest van VTM / Het Nieuwsblad nogal sloganesk. Ik kom uit bij Dirk Draulans, maar heb geen idee bij welke partij die zit. Wordt overigens ook niet vermeld.
    Heb vorige week de stemtest gedaan van De Standaard / VRT en die vind ik veel beter, mits correcte interpretatie van de eindresultaten. Kwam uit bij Groen!, gevolg door sp.a. Bij nader onderzoek bleek ik echter voor de voor mij belangrijke items veel dichter bij sp.a aan te sluiten dan bij Groen! Het loont dus de moeite om de randopmerkingen en commentaren te lezen. Was hier enigszins verrast door, aangezien sp.a de laatste jaren niet echt meer bezig was met de standaardgezinnetjes (tweeverdieners, kindje of 2). Heb echter ontdekt dat sp.a de band terug heeft aangehaald met deze groep vd bevolking. (heb dit ook gemerkt in de diverse tv-debatten en artikels in de krant). Ze krijgen dus alsnog mijn stem zondag, al hebben ze ze pas recent teruggewonnen.

Geef een reactie

