gesprekken

’t Is echt de moeite, de laatste tijd.

Lena: “Zita, gaan we Tiek Toek Tak spelen?”

Zita: “Néééééééé !!!”
(= standaardantwoord van Zita — TerribleTwo)

Lena: “Zita, kom, we GAAN Tiek Toek Tak spelen.”

ik: “Lena, welk spelletje is dat, Tiek Toek Tak?”

Lena: “Ik weet het nog niet.”

ik: “Je weet het nog niet?”

Lena: “Ja, ja, toch wel, nu weet ik het al, kijk!”

*gaat vóór Zita staan, huppelt, zwaait wild met haar armen, en roept:*

“Tiek Toek Tak, Zita is een DIKKE KAK!”

*rolt over de grond van ’t lachen*

6 gedachtes over “gesprekken

  1. Als er ‘kak’ in het onderwerp komt, kunnen terrible two’s niet anders dan over de grond rollen van het lachen. En dat houdt pas op als ze… euh… ik weet het niet, maar al héél wat jaren ouder zijn.

Geef een reactie

