lang leve de mannen en vrouwen van de belastingen!

Daar zó tegenop zien en dan blijkt die aangifte via taxonweb op nauwelijks een half uurtje gepiept: ingelogd, ingevuld, door beiden elektronisch ondertekend met kaartlezer en e-id en dan verstuurd. Maar!

Zelfgenoegzaam en vastbesloten om mijzelf op een tripel te trakteren en dan nog een uurtje voetbal te kijken, klap ik mijn laptop dicht en zie ik daarachter de fiscale attesten van kinderopvang liggen. D’oh! Laat dat nu net de gegevens zijn die taxonweb nog niet heeft ingevuld. Opnieuw ingelogd maar onmogelijk om een reeds verstuurde aangifte nog te bewerken. Niet leuk, aangezien de kosten voor kinderopvang een belangrijke aftrekpost zijn voor ons (Zita voltijds bij onthaalmoeder en Lena soms in naschoolse opvang)

Ik stuur gisteravond laat nog een e-mail naar de belastingen: het probleem, de cijfers, de bijlagen (pdf van ingevulde aangifte) en deze morgen vroeg zit reeds het volgende in mijn mailbox.

Ik vind dat heel straf, zo’n service. Daar kan menig privé-bedrijf nog een puntje aan zuigen.

3 gedachtes over “lang leve de mannen en vrouwen van de belastingen!

  1. Amai, echt een heel snelle service ! Dat had ik nu echt niet gedacht. Daar mogen velen een voorbeeld achter nemen hoor !
    Groetjes

  2. Idd sterk en snel, mooi zeg!

    Ik heb helaas nog geen bevestiging/antwoord gekregen, ondanks mijn expliciete vraag daarnaar, toen ik mijn bewijsstukken (attesten voor de lening) via e-mail doorgaf, nadat de baliebediende me dat aangeraden had…

  3. Ivan,
    Kan je me het mailadres eens bezorgen (ik vind het niet meteen online en onze boekhouder heeft enkele kemels gemaakt)?
    Bedankt!

Geef een reactie

