in mijn wereld, in mijn hart

Het liedje dat Lena hier al dagen, weken loopt te zingen roepen:

Het is zomer
Dat komt allemaal door jou
Het is zomer
En mijn hemel die wordt blauw
Het is zomer
In mijn wereld
In mijn hart
Want jij geeft mijn saaie grauwe leven
Weer een nieuwe start

En naar ’t schijnt hoort daar ook een televisieprogramma bij maar daar heeft Lena nog niet één seconde van gezien. Toch weet ze dat het liedje van Amika is en dat Amika eigenlijk het paard is en dat het meisje Merel heet.

En heeft ze dat allemaal van ons? Mobanee.
En van wie heeft ze dat dan? Geen idee, echt geen idee.

5 gedachtes over “in mijn wereld, in mijn hart

      1. Hey buurman en co , af en toe lees ik eens op je site … ik geniet mee van je prachtige dochters groetjes vanuit de molenwijk , maria

  1. Hier staat Studio100TV af en toe op, dus ik ken het wel. Nora heeft er (gelukkig?) niet echt interesse voor.

    Wel grappig: ik dacht dat ze zong: Jij geeft mijn saaie vrouwenleven weer een nieuwe start…
    Ik vond het al een beetje een rare tekst :)

  2. Ik moet plots denken aan Lotte in de eerste kleuterklas. Die kwam ook thuis met een liedje ‘dat alle meisjes van de klas zongen’. Toen ik vroeg welk liedje dat was, zong ze (met duim en pink gestrekt en andere vingers gesloten) ‘Wie heb ik aan mijn draad, hallo, hallo!’ K3 was hier ook nog totaal onbekend terrein op dat moment, en wisten wij veel dat het eigenlijk ‘Wie heb ik aan de lijn?’ moest zijn … :-))

Geef een reactie

