ach wat zou een maandag nog zijn zonder weekend

Zaterdag. Ik weet niet wat u daarvan vindt maar ik vond het zaterdag de schoonste zomerdag van alle voorbije zomerdagen. Door omstandigheden moesten wij die dag doorbrengen in openlucht, in zeer fijn gezelschap. Dat heeft ons iets meer dan 100 euro opgeleverd, denk ik.

De auto kan nog steeds niet binnen in onze garage maar volgend jaar doen we opnieuw van rommelmarkt en gaan we voor een dubbele standplaats.

een dagje rommelmarkt

En had ik u al verteld dat wij –sinds de beslissing zo ongeveer werd genomen dat we die gezinsuitbreiding liever overlaten aan vrienden en aanverwanten– zo nu en dan eens een baby op schoot nemen om ze dan als ze beginnen bleiten met een grote smile terug te geven aan de echte ouders?

Zondag. Deze morgen heb ik geprobeerd om een auto te starten met een plastieken sleutel. Het is niet gelukt.

Deze namiddag zijn we turf gaan steken in Destelbergen. Enfin, volgens de website van Open Monumentendag zouden er een vijftigtal turfputten te zien zijn maar die hebben we niet gevonden. Jammer, ik troost me met de geur van Lagavulin.

damvallei

2 gedachtes over “ach wat zou een maandag nog zijn zonder weekend

Geef een reactie

