mens, wat gaan ze nog allemaal uitvinden

Toen ik deze middag hoorde dat de bovenlip van Lena kapot was, zag ik in gedachten de draadjes al zitten.

Vooraan in onze bakfiets zijn 2 scherpe punten, de randen van de metalen buisjes waar de regentent in moet, en daar is ze op gevallen, zo’n randje zat volledig door haar lip.

Maar de wetenschap staat voor niks. In mijn tijd werd dat sowieso genaaid –ik kan die littekens niet op één hand tellen– maar tegenwoordig bestaat er zoiets als weefsellijm. Ik had er nog nooit van gehoord.

Een paar uur later was ze al verstoppertje aan ’t spelen:

2 gedachtes over “mens, wat gaan ze nog allemaal uitvinden

  1. Oe! Venijnige buisjes zijn dat! En dwars door haar lip, ocharm toch. Ons meisjes krassen hun benen er soms wel aan. Ik vind dat een van de weinige mankementen aan de bakfiets, de scherpe buisjes en het feit dat ze zelf niet zo gemakkelijk kunnen in- en uitstappen.

Geef een reactie

