death ride in the port of ghent

En dat was mijn eigen domme fout. Deze middag had ik een afspraak in het Gentse Havenbedrijf maar ik had de route niet voorbereid. Wel nog snel het adres (Kennedylaan 32, Desteldonk) in googlemaps kunnen intikken en daarop besloten om gewoon langs de Kennedylaan te fietsen, kwestie van niet te moeten zoeken.

Dom, dom, dom.

een raar fietspad in de Kennedylaan

Met de fiets op de schouder de Kennedylaan overgestoken en dan via de pechstrook verder gefietst en dan tussen de vrachtwagens voorgesorteerd en de havenpijltjes gevolgd en dan de brug over tot aan het Havenbedrijf. Levensgevaarlijk. Mijn knieën knikten nog toen ik in de lobby zat te wachten.

Gents Havenbedrijf

Ach had ik maar beter opgelet bij de postjes van fietsbult over de haven en over de Kennedylaan. Want er is een fietsroute van Oostakker naar de haven, op voorwaarde dat je niet veel verder dan de Skaldenstraat moet zijn. De terugweg verliep een pak veiliger.

fietsboulevard in de Haven van Gent

Een gedachte over “death ride in the port of ghent

Geef een reactie

