a year has passed since I broke my nose

Deze middag zat ik helemaal alleen in de auto. Een gelukzalige gebeurtenis, al was het maar omdat je dan liedjes kan beluisteren en effectief iets kan horen van de songtekst. Ik denk dat zelfs de tegenliggers mijn verwondering hebben opgemerkt toen ik het volgende hoorde:

“A year has passed since I wrote my note, (…)”

Ik hou echt niet van The Police en het was een generatie geleden dat ik dat nummer nog eens had gehoord. Al die tijd was ik in de waan dat Zijne Stingheid het volgende ten berde bracht:

“A year has passed since I broke my nose, (…)”

Kom ik thuis en wil ik dat stante pede toevoegen aan kissthisguy.com, staat het er toch al wel niet op zeker.

Ik voelde mij direct een klein beetje minder stom, een klein beetje.

Geef een reactie

