como niño con zapatos nuevos

De loopbaan is nog pril te noemen maar het vuur flakkert niet elke dag, ik moet daar eerlijk in zijn. De voorbije 11 jaar heb ik hoofdzakelijk NT2-les gegeven, dat kan zeer boeiend zijn en dat kan ook minder boeiend zijn (en in dat laatste geval ligt dat enkel aan mezelf, zo is dat).

Maar nu! Aha!
De brieven zijn geschreven, de info en de handen zijn gegeven, de cursus ligt klaar, ik heb er goesting in.

Vanaf januari mag ik — naast een NT2-groep en nog wat andere dingen hier en daar — een dozijn lieve mensen inwijden in de wondere wereld van de kompjoeter. Ik ben nog niet begonnen maar ik weet nu al zeker dat ik het graag zal doen.

Verandering van spijs.

3 gedachtes over “como niño con zapatos nuevos

  1. Bij mij is de stap omgekeerd, ik geef al jaren computerles in avondonderwijs en geef sinds kort Nederlands aan net gearriveerde tieners.
    Alletwee even boeiend.
    Veel succes.

Geef een reactie

