vingers in de neus, enfin, in de oren, en dan tralalalalalalalalala

Meneer Beke, misschien nog even ter verduidelijking?

Maar nee, ik bedoel “nee, maar”, wij hebben op geen enkele manier de stekker, eh, in de ring gegooid, dat heeft u ons in elk geval niet zien doen en trouwens de bewering dat er een dwerg op de koord zat houdt echt geen jota, eh, geen pas, allez ja, acta mest, en ik kan alleen maar herhalen wat ik gisteren wou gezegd hebben maar dat u niet wilde horen en dat was overigens ook mijn oproep gisteren, dat ik dat dus nooit zou gezegd hebben, toch niet op die manier, dat is althans mijn meest intieme overtuiging, dat wij niet op alle frieten zout leggen, die hoeven dus in elk geval dan ook niet gedramatiseerd worden en daarbij het is niet onze fout, laat dat duidelijk zijn, dat ik letterlijk zou hebben gezegd “alvorens de onderhandelingen kunnen worden opgestart” dat laat ik dan ook voor uw rekening mevrouw, ikzelf hou me bezig met politiek, niet met perceptie, en als ik even mag eindigen met een oud-Engels gezegde, ik geloof dat het origineel van de Griekse wijsgeer Admiral Freebee was, “baby, you and me, sounds like a recipe for disaster” al is het misschien wat precair om dat met zoveel woorden te zingen, en hypocriet, dat vooral, dus ik ben gisteren gewoon eerlijk geweest mevrouw, en nu ook eigenlijk, in tegenstelling tot al de rest, in feite. Denk ik.

Geef een reactie

