einde: juni 2011

Nog 2 maanden!
Dan wordt deze brug opgeleverd.

fietsbrug

Spannend!

En hoe zou dat eigenlijk gaan?
Komt er volgende week een brug aangevaren?
Komt ze gewoon uit de lucht gevallen?

fietsbrug

Maar neen, ik ben niet cynisch, ik ben gewoon benieuwd.

3 gedachtes over “einde: juni 2011

  1. Ze zal komen aangevaren, al zal het nog niet voor volgende week zijn denk ik.
    We zullen ons bord eens moeten aanpassen, als ik de foto zo zie heeft het zijn beste tijd gehad trouwens :-)

  2. De bouwheer is Waterwegen en Zeekanaal … Die hebben niet echt een reputatie dat ze snel dingen geregeld krijgen. Kijk maar naar de immense vertraging van de bouw van de sluis aan de Oude Beestenmarkt. Twee jaar vertraging dankzij deze jongens.
    Dus ik denk dat uw brugske er nog niet te snel zal liggen …

Geef een reactie

