het dappere kleermaakstertje

Voor elke keer dat ik de televisie opeis om mij voor de rest van de avond ambetant te voelen omwille van een stomme voetbalmatch, maakt Nele nieuwe kleren voor haar dochters. Een huishoudelijke taakverdeling waar iedereen in het gezin mee kan leven.

Nele heeft een jurk voor Lena gemaakt

Het is nu al meer dan een jaar geleden dat er hier een Singer werd geleverd. De resultaten worden straffer en straffer, vind ik.

Naar ’t schijnt zet Nele die dingen allemaal op haar facebook, of zoiets.
Tsss… de jeugd van tegenwoordig.

2 gedachtes over “het dappere kleermaakstertje

  1. Dat doet me deugd , dat er nog jonge vrouwen zijn die de kleding van hun kinderen zelf maken , als ik mijn naai benodigdheden niet meer denk nodig te hebben dan bij jij een van de eerste waar ik ze aan geef .!!!
    groetjes de ex buurvrouw van Ivan

Geef een reactie

