project keukentafel

Toen we gisteren terugkeerden uit Nederland waren de kinderen bij thuiskomst nogal ontgoocheld dat er nog steeds geen keukentafel in de keuken stond. De kaboutertjes, wie gelooft die mensen nog?

Er was een rustdag vandaag, vóór de Alpen worden beklommen en vóór MiramirO in alle hevigheid losbarst en ik aan een lading reportages begin, voor Gentblogt uiteraard.

Ons eerste Ikea-meubel waar geen inbus aan te pas komt.

nieuwe keukentafel

nieuwe keukentafel

nieuwe keukentafel

Ik weet wel dat we maar met 4 zijn maar ik heb de tafel meteen op groot formaat (6 pers.) geïnstalleerd. Tot vandaag was ik niet overtuigd van het nut van een keukentafel maar nu er plaats vrijkomt voor een krant naast mijn bord…

nieuwe keukentafel

[Norden eettafel]

2 gedachtes over “project keukentafel

Geef een reactie

