het speelplein

Onze kinderen zijn vandaag voor de eerste keer naar het speelplein geweest en ze vonden het de max — *insert mixed feelings* — en wij ook.

Het speelplein. Dat bestond helemaal niet in de negorij waar ik mij door veel te lange zomervakanties voetbalde. Maar later heb ik nog jaren als monitor op diverse speelpleinen gelopen en heb ik ook nog een stuk of twintig schoolvakanties opgeofferd om monitorencursus te geven. Ik slaap nog elke nacht naast één van de herinneringen.

Het leek mij ook een enthousiaste monitorenploeg op dat speelplein. En het deed echt raar om plots aan de andere kant van de inschrijvingstafel te staan, zo zonder verkleedkleren aan.

Een gedachte over “het speelplein

Geef een reactie

