circus

Lena is zot van circus. Niet alleen de clownerie, ze haalt ook acrobatentoeren uit.

Omdat er voor volgend schooljaar nog niks vastligt van hobby’s, had ik Lena gevraagd of ze graag circuslessen zou volgen bij Circusplaneet. Ze was heel enthousiast en dus schreef ik ze van ’t weekend in voor een lessenreeks (september – mei).

Krijg ik vandaag een mailtje terug, ik citeer:

Hallo,
Deze les is jammer genoeg al een paar maand volzet.

Eh, ik vind dat raar.

En ze was er het hart van in. Het staat nu in mijn agenda voor april, dat ik Lena dan dringend moet inschrijven voor schooljaar 2012-2013.

Voorlopig blijft het bij privé-lessen.

circus

5 gedachtes over “circus

  1. Novaro is niet voor kleuters. Kleuterturnen heeft ze eens gedaan hier in Oostakker maar dat was haar en ons niet bevallen. Ze wil zeker opnieuw turnen maar we zoeken nu een andere club in de buurt.

Geef een reactie

