het liedje in mijn hoofd

Lang geleden dat me dit nog overkwam, een liedekijn in mijn hoofd.

Het blijft er wonen en is eentje dat ik gisteren door de luidsprekers hoorde knarsen op Dok, sindsdien loop ik yipiyaheeey yipahooow te neuriën.

In de persiflage van Hugo Matthysen is het omgekeerd:

Yipiyahoo Yipiyahee
Een echte cowboy houdt van aardappelpuree.

Wat mij trouwens doet denken aan dat cowboyliedje van Kama en Seele.

Ow… Yes! Het is gelukt, er zit een ander liedje in mijn hoofd.

Geef een reactie

