1 september, and now for something completely different

Ik heb het opgezocht, het is de allereerste keer dat ik zal lesgeven op 1 september. Zelfs niet in dat jaar dat ik meneer speelde in het secundair onderwijs, een schooljaar dat pas begon op 2 september omdat de echte meneer toen zijn kat had gestuurd. (éénseptemberstress doet rare dingen met de mensen, jawel)

Maar vanavond mag ik er al aan beginnen, mijn nieuwe schooljaar start met een cursus internet aan ongetwijfeld lieve mensen. En voor de rest zal ik me dit schooljaar onledig houden met ict-vorming aan mensen die sollicitatietraining volgen. En nog voor de rest zal ik in het open leercentrum werken als begeleider van leertrajecten en oplosser van problemen. En nog meer voor de rest zijn er nog een aantal werkgroepen waar ik echt goesting in heb.

Ik heb 12 jaar NT2 gegeven en het beste was er al een tijdje af, dat was trouwens volledig mijn fout. Gelukkig heb ik een werkgever die begrip heeft voor voortijdige midlife symptomen.

Zo zo, een heuse carrièrewending, dat was nog eens lang geleden.

2 gedachtes over “1 september, and now for something completely different

Geef een reactie

