cassettes

Morgen doen wij nog een keer van rommelmarkt.
Maar we hebben meer materie dan er in de auto kan geplurd.

Naast een massa dingen en kleren en speelgoed — Nele haar winkel — verkopen wij ook nog cassettes.

cassettes

Niet alleen VHS maar ook nog Compact Cassettes.
Of nee, dat laatste toch niet, ik krijg het niet over mijn hart.

cassettes

Ik heb mij de hele avond onnozel gezocht naar een toestel dat cassettes kan afspelen, wij hebben dat niet meer. Misschien dat ik maar eens naar de rommelmarkt moet gaan.

6 gedachtes over “cassettes

  1. ha!!!!!!! blij te zien dat ik niet de engie zot ben/was die zijn cassettes inkleurde, wat staat erop die tape met 666? de mijne liggen allemaal op het containerpark ondertussen…. 600 stuks vol underground teringherrie en ultrazeldzame/verdwenen demo’s…

Geef een reactie

