vojaadag

Als Lena een tekening maakt, tegenwoordig, dan is ze eerst 5 minuten bezig met letters en cijfers. En dan kriebelt ze er nog snel een tekening bij op minder dan een minuut. De 3e Kleuterklas duurt nog wel een tijdje maar het kind snakt naar Taal en Rekenen. (ze is trouwens niet alleen in haar klas)

Lena zei dat ze een tekening zou maken voor mama haar verjaardag.
En tegen dat ik eens kwam kijken stond dit er al op:

vojaadag

Ze heeft dus “31” en “verjaardag” geschreven.
Er is iets mis met de “31” maar “vojaadag” heeft ze wel perfect geschreven, precies zoals Lena het uitspreekt.

4 gedachtes over “vojaadag

  1. Ze kan al goed schrijven zeg!
    Ik kan me absoluut niet herinneren of ik buiten de Y, O G en A nog andere letters kon schrijven toen ik het eerste studiejaar binnenstapte.

Geef een reactie

