te baard of niet te baard, dat is de kwestie niet

Tot 3 weken geleden was het leven simpel.
Ik schoor me 1 keer per week en dat was dat.

Maar dan was er herfstvakantie en was ik het scheren vergeten. En toen sprak ik met twee mensen die mij synchroon complimenteerden met mijn bijna-baard — ik ben gevoelig voor complimentjes.

3 weken geleden heb ik me voor ’t laatst geschoren.
Maar hoe gaat dat vanaf nu? Dat is de kwestie!

Geen ervaring in het onderhoud van baarden, ik heb al werk genoeg in de tuin.

4 gedachtes over “te baard of niet te baard, dat is de kwestie niet

Geef een reactie

