met een sparretje door cultuurclub uitgenodigd voor ballen van sint

Ik moest ergens in de buurt van de Kouter zijn en toen ik naar huis fietste was het eh… een beetje later en moest ik slalommen tussen de verwaaide bloempotten met kerstboompjes. Ik heb er eentje kunnen redden.

een cadeautje van Culture Club

Het blijkt een uitnodiging voor Santa’s Balls. Ik heb niks tegen Engels — ik gebruik het graag en vaak — maar toch erger ik me mateloos aan organisaties die uitsluitend nog communiceren in het potjes-Engels. Jammer dat je die ergernis moeilijk kan uitspreken zonder in het Calimero-hoekje van Bourgeois zijn taalrichtlijnen gedrumd te worden.

’t Is dat ik al iets te doen heb op “sat 24” of ik ging het eens gaan zeggen, daar in de Cultuurclub.

En straks zijn het weer “sales” in de “shops”. Ondertussen zullen wij de nieuwe Gentenaren verder verplicht inburgeren en NT2-les geven, dankyouwel.

Een gedachte over “met een sparretje door cultuurclub uitgenodigd voor ballen van sint

Geef een reactie

