zingaburia

We hebben er een gezinding bij: Zingaburia.

Van Hugo Matthysen, uiteraard.
Wie anders maakt kinderprogramma’s voor 3- tot 333-jarigen.

We maken zelf ook reisjes met het ruimteschip.

En Lena loopt hier al de hele dag te zingen…

Als ik een hond zie, dan word ik gek.
Dan krijg ik hoofdpijn en krampen in mijn nek.

Als ik een hond zie, dan word ik zot.
Dan word ik bleek en zo slap als een vod.

Als ik een hond zie, dan word ik ziek.
Dan ga ik zweten en raak ik in paniek.

Als ik een hond zie, dan val ik flauw.
Ik mag wel zeggen dat ik niet van honden hou.

Voor wie meer wil weten is er Wikiburia!

Mijn favoriete personages: de General Manager Trending Lady (die helaas slechts één aflevering meespeelt) en vooral Specialia Van der Geyt, op wie iedereen verliefd is.

Van de Mursprunsus heb ik wel een beetje schrik, het lijkt me immers geen pretje om een Kunuun te zuun.

Een gedachte over “zingaburia

Geef een reactie

